جمع بندی دروس پایه برای کنکور 1401
جمع بندی دروس پایه برای کنکور 1401

جمع بندی دروس پایه برای کنکور 1401

معرفی وبلاگ

این وبلاگ برای داوطلبان کنکور رشته تجربی طراحی شده است و  حاوی نکاتی درباره ی نحوه جمع بندی و کتاب های مورد نیاز برای جمع بندی و فایل های مفیدی از بهترین سایت ها و هم چنین از دست نوشته های بنده (*دارها)می باشد. در پیوند این وبلاگ سایت های برتر و سه وبلاگ دیگر اینجانب (*****)در ابتدای لیست آورده شده است.

توجه داشته باشید اگر چه ممکن است بعضی کتاب های پیشنهادی ، برای دانش آموزان نظام جدید در بازار موجود نباشد اما نویسنده این کتب حتما قادر خواهد بود کتاب مناسبی هم برای شما دانش آموزان نظام جدید با همان کارآمدی و یا حتی بهتر بنویسد. دانش آموزان نظام جدید می توانند از فایل های نظام قدیم در جهت ایده گیری برای خلاصه نویسی های خود استفاده کنند و نحوه درست دسته بندی مطالب را بیاموزند.در این وبلاگ فایل هایی نیز برای دانش آموزان نظام جدید و هم چنین مشترک بین دو نظام وجود دارد .برای دانلود آن ها می توانید از منوی سمت راست استفاده کنید. 

توجه داشته باشید در حال حاضر مطمئن ترین منبع  تست برای شما دانش آموزان نظام جدید سوالات کنکور نظام قدیمی ها می باشد.به همین منظور کتاب های خط ویژه گاج با وجود کم حجمی و کم هزینه بودن می تواند برای شما مفید باشد.

شما می توانید  پیشنهادات و سوالات درسی خود را از طریق بخش تماس با من  با اینجانب در میان بگذارید.

امیدوارم با طراحی این وبلاگ توانسته باشم گامی در جهت پیشرفت شما دانش آموزان عزیز بردارم.


پیج اینستاگراممون https://instagram.com/konkur_pulse

کانال تلگرام  https://t.me/konkur_pulse